Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

Nasze Amaretto

wpisy na blogu

Zmiana planów

Blog:  naszeamaretto
Data dodania: 2012-05-09
wyślij wiadomość

Panowie od odwiertów bardzo szybko uwinęli się ze swoją pracą. Dobrze, że w piątek pstryknęlismy kilka zdjęć, bo nikt, by nam nie uwierzył, że mamy owe odwierty. W sobotę po południu było już po wszytskim. Kiedy przyjechaliśmy na budowę, panowie już sprzątali po sobie i gdyby nie rozryta ziemia, nie uwierzyłabym, że coś tm się działo. Śmialiśmy sie do Pana, że na słowo honoru musimy mu uwierzyć, że są dwa odwierty po 70 m, bo nawet żadnego wyjścia nie ma, bo zostało wszystko podłączone z domemsmiley

 

Poza tym, tak jak mówi tytuł, nastąpiłą zmiana planów. Jutro rano na budowę przyjeżdżają hydraulicy. Położą rurki pod podłogówkę, całą instalację wodno-kanalizacyjną, a potem wylewamy posadzki. Zmianę zaproponował nam sam pan tynkarz i niewątplowie związana jest z brakiem prądu. Nam to pasuje, gdyż kolejność wykonywania tych dwóch prac jest dowolna, a nóż widelec, prąd popłynie w tym czasie w kierunku naszej budowy cheeky

 

I tak jeszcze na marginesie. Znalazłam oto taki fajny zlew gospodarczy i co ciekawe sam zlew nie jest drogi...ale każda pierdółka do niego powoduje, że cena staje się cora zmniej atrakcyjna. Mimo wszystko zlew przykuł moją uwagę smiley

blog budowlany - mojabudowa.pl

5Komentarze
my-home  
Data dodania: 2012-05-09 10:51:41
Ile Was kosztowały te odwierty? My zapłaciliśmy 12 tys.+ VAT 23%. Mamy 2 odwierty po 80 metrów, a pompa NIBE F 1245 wraz z podłączeniem do istniejącej już instalacji podłogowej w całym domu i rozruchem to 30 tys. + VAT 8%. Koszt instalacji podłogowej i W-K z dwoma wieszakami do WC GEBERIT i wieszakiem do umywalki 15 tys.z vatem 8%.
odpowiedz
angelatomek89
Data dodania: 2012-05-13 17:28:54
Witam, czy buduje ktoś ten dom z Wielkopolski??
odpowiedz
Data dodania: 2012-05-14 08:07:57
re: angelatomek89
Nie wiem, ciężko powiedzieć. Jest jeszcze jeden blog budujący ten domek budujemyamaretto.mojabudowa.pl ale oni są z lubuskiego, utrzymujemy kontakt z budującymi z lubelskiego i Pomorza. Na stronie IGN Projekt jest kilka osób deklarujących budowę tego domu, ale blogi tylko dwa:) Pozdrawiamy kolejnych fascynatów Amaretto :)
odpowiedz
angelatomek89
Data dodania: 2012-05-14 19:19:04
Witam mam jeszcze jedno pytanko... ile wyszło wam cegły na ściany nośne, działowe i z czego budowaliście??
odpowiedz
Data dodania: 2012-05-14 21:11:28
do angelatomek89
Tak jak na pierwszych stronach blogu widać ściany nośne budowaliśmy z Ytonga PP4/0,6 G+ST 24 cm (jeśli dobrze pamiętam zeszło nam ich trochę ponad 1300 sztuk), ścianki działowe budowaliśmy z suporeksu z prefabetu 12 klasy 600 zeszło nam ok 650 szt (jeśli chodzi o ten projekt to jeśli beton komórkowy to tylko 600), dokłądne zestawienie jest w "kosztach budowy"
odpowiedz

Wielkie wiercenie

Blog:  naszeamaretto
Data dodania: 2012-05-04
wyślij wiadomość

Zaczęło sie dzisiaj wielkie wiercenie, odwierty do pompy ciepła smiley

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

Panowie rozpoczęli dzisiaj po południu i myślę, że jeszcze cały jutrzejszy dzień to potrwa. Grunt, że coś się dziejesmiley

Za to całkiem inaczej wygląda sprawa z Energą. Otóż po dzisiejszym telefonie zdziwiony Pan stwierdził, że według jego papierków juz powinniśmy mieć przyłącze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale ale, nagle po telefonie do podwykonawcy stwierdził, że podwykonawca ma czas do 31 maja!!!! No kurka, więc pytamy, jak to jest, że my dostaliśmy papier, że mamy mieć przyłącze "do kwietnia", dzwoniąc tydzień temu dowiedzieliśmy się , że na 99 % będzie do 30.04, a dziś sprawa wygląda całkiem inaczej!angry Na dodatek Pan stwierdził, że nie ma zamiaru nic mi tłumaczyć, bo on od tego nie jest. Jeżeli chcemy odpowiedzi, musimy napisać pisemną prośbę. Nie ma sprawy. Pismo już napisane! Brak słów!

15Komentarze
Data dodania: 2012-05-04 21:11:11
Witajcie, jak głęboko kopiecie pod pompę i ile odwiertów? Podajcie jakieś koszta całej instalacji. My również czekamy na przyłącze, mamy obiecane, że już zaczynają robić, ale z tego co widzimy to się nie zanosi na to. My dlatego wstrzymujemy jeszcze rozpoczęcie prac. Pozdrawiamy :)
odpowiedz
domeos  
Data dodania: 2012-05-04 21:41:04
Witaj,oj teraz w ogrodzie masz Sodomę i Gomorę dobrze że wiosna i szybko obeschnie. Też jestem ciekawa ile Was ta przyjemność i wygoda będzie kosztowała.Powodzenia w wierceniu odwiertów:))
odpowiedz
Data dodania: 2012-05-05 19:48:19
re: kaliope2mmm i domeos
Na tę chwilę sama pompa kosztowała nas 23 tys (Nibe moc 6 KW), instalacja jej będzie nas kosztowała ok. 9 tys., odwierty dwa razy po 70 metrów 12 600 netto. Jeżeli chodzi o rozłożenie ogrzewania wewnątrz domu to w zależności co chcecie, u nas w całym domu będzie tylko podłogówka. Co do ogrodu, to rzeczywiście pobojowisko, ale powiem, że dzisiaj juz panowie skończyli odwierty i ładnie po sobie zakopali wszystko. Pobojowisko to będzie dopiero jak będziemy ekologiczną oczyszczalnię ścieków montować ;) Poza tym chciałam jeszcze dodać dla kaliope2mmm, że my prąd powinniśmy mieć już w listopadzie 2011 i gdybyśmy czekali, to niestety nadal bylibyśmy z niczym :( Do momentu tynków nasz mały agregacik spisywał się rewelacyjnie, ale czas już przycisnąć Energę!
odpowiedz
Data dodania: 2012-05-05 21:55:03
z tym prądem szkoda gadać:(gratuluje tego wiercenia:)))
odpowiedz
Data dodania: 2012-05-05 22:21:33
najważniejsze, że jest już zrobione, a w kolejnych etapach też pójdzie z górki, zaś działką będziecie zajmować się później ;) pozdrawiam i trzymam kciuki za wyjaśnienie sprawy z Energą :)
odpowiedz
Data dodania: 2012-05-06 20:32:28
Hej, dzięki za info z kosztami. Niestety mnie aktualnie nie ma, a jak bywam to maksymalnie 4 dni w miesiącu. Ale nawet jeżeli u nas nie będzie tego prądu do końca maja to w czerwcu zaczniemy kopać pod fundamenty. Być może już teraz ściągnę pierwszą warstwę, i zobaczymy jak to pod spodem wygląda dokładnie. Przyznam szczerze, że wasz koszt pompy nie jest zbyt wysoki. I chyba zdaje mi się, że z roku na rok instalacje tego typu robią się coraz tańsze i coraz bardziej popularne. Ale czy pompa 6KW nie będzie zbyt słaba? U nas powierzchnia domu to przeszło 140 m^2 i nam dobierali pompę 9 KW i po dwa odwierty ok 85m. Fakt, że wyceny różniły się kolosalnie, aż do 25tys, oczywiście bez instalacji podłogówki. Pozdrawiamy :)
odpowiedz
Data dodania: 2012-05-06 20:44:11
re: kaliope2mmm
Moc pompy zależy po pierwsze od powierzchni domu i po drugie jego zapotrzebowania energetycznego. Zapotrzebowanie naszego domu na ciepło to 21 KW. Zakładana przez projektanta COP pompy to ok. 4, co daje nam w przybliżeniu 5KW, więc nasza pompa powinna w zupełności wystarczyć. Oczywiście daliśmy cieplejsze okna i damy lepszą izolację, więc powinno być ciepło :) Poza tym, masz rację, mi też zdaje się, że tego typu ogrzewanie tanieje troszkę. Pompę ciepła realizujemy na podstawie umowy podpisanej w 2011 roku, więc to też jest inna sprawa. Pozdrawiamy!
odpowiedz
Data dodania: 2012-05-06 20:59:45
Póki co nam do momentu wyboru PC zostało jeszcze trochę czasu, ale rozglądamy się. I naprawdę jesteśmy przekonaniu do wyboru tego typu ogrzewania. Dużo czytamy, i uczymy się ciągle, dzięki również za wasze podpowiedzi. Co do ogrzewania to zwróćcie uwagę na poprawne zamontowanie okien, bo tamtędy ucieka naprawdę dużo ciepła. W jednym miesięczniku 4/2012 jest opisany dokładnie ciepły montaż okien, jeżeli chcecie to mogę wam podesłać skany. Naprawdę dosyć ciekawy artykuł. Pozdrawiamy
odpowiedz
Data dodania: 2012-05-07 09:54:04
pompa ciepła to poważna inwestycja którą też rozważaliśmy ale jak to zwykle bywa są dobre i złe strony koszt pompy na poziomie około 50 tys złoty to sporo ,a pózniej rachunki za prąd około 3 tys to też nie mało na a bez prądu pompa nie ogrzeje nas.więc reasumując oszczedności zwiazanych z ogrzewaniem domu praktycznie zero biorąc pod uwage tradycyjne ogrzewanie z buforem.czas zwrotu inwestycji blizej nie znany jedyne co to wygoda.polecam poczytać o pompach w internecie niektorzy ludzie uczciwie przedstawiają koszty związane z ogrzewaniem.niech ciepło bedzie z wami.
odpowiedz
julka4  
Data dodania: 2012-05-07 12:19:33
No i ładny bałagan na działeczce :) My również zastanawialiśmy się nad pompą ciepła, nawet zrobiłem kilkanaście wycen i miałem fajne ceny na około 30tyś zł na dobre pompy ciepła polskich firm ale jednak się nie zdecydowaliśmy, przeliczałem na wszystkie możliwe sposoby i czas zwrotu tej inwestycji był dla mnie za długi, do tego czasu pewnie musiał bym wymienić pompę ciepła. Dołożyłem więc do ocieplenia, went z odzyskiem ciepła i inne elementy techniczne które pomogą zmniejszyć koszty ogrzewania domu.
odpowiedz
Data dodania: 2012-05-07 13:36:51
re: atosiknamazurach, julka4
Dlatego ja dodatkowo rozważam montaż kominka z DGP (przyjemne z pożytecznym) i właśnie rekuperatora. Być może i okres zwrotu jest bardzo długi, ale licząc standardową instalację OC i CWU to chyba aż tak ogromnej różnicy w tym nie ma. Pozdrawiamy
odpowiedz
Data dodania: 2012-05-07 17:45:15
generalna odp
Wszystko jest kwestia indywidualnego podejscia. Na naszej dzialce jedyne ogrzewanie jakie wchodzilo to elektryczne, olejowe, gaz z butli lub ekogroszki i palety. Droga eliminacji ekogroszek i palety odpadly (pracuje po 10/12h 5 dni w tygodniu i nie wyobrazam sobie mojej zony dosypujacej lub czyszczacej piec lub marznacej gdy zawleczka w piecu sie zerwie), gaz z butli to najdrozsza opcja obok z olejowym ogrzewaniem. Zostala opcja porzadnego ocieplenia+rekuperator+kociol elektryczny (koszt instalacji C.O. ok 25 tyś) lub pompa ciepla koszt w naszym przypadku niecale 50 tyś wybraliśmy 2 opcje bo jest mniej wrażliwa na ceny prądu. Co do argumentu że jak nie ma prądu to nie ogrzeje domu pompą ciepłą to najwiekszy idiotyzm powtarzany na forach internetowych. Pompa obiegowa w instalacjach na ekogroszek,palety,olej, etc na co jest? Uwaga na prąd. Podajnik slimakowy na co jest? Uwaga też na prąd. Wiatrak wymuszający obieg w rekuperatorze? Pewnie zgadliście też jest na prąd ;P Tak więc żyjemy w takich czasach że jeśli nie ma prądu to za bardzo nikt się bezpiecznie nie ogrzeje. Jedyna opcja to kominek z DGP (mieszkam teraz w miejscu gdzie mamy i stosujemy taki od 12 lat) niestety jak wiecie on sam nie może ogrzać całego domu a noszenie drewna dzień w dzień przez salon nudzi się po 2 do 3 latach, po 5 latach wku**rza uwierzcie mi. Co do montażu okien :) już niedługo kupie taśmy i będę kończył ciepły montaż sam. Na tą chwile mamy tylko zapiankowane i osadzone okna w wersji standart. Koszt taśmy u nas to ok 500 zł+ moja robocizna w przypadku fachowców to koszt ponad 1,5 tyś w naszym przypadku. W okienka zainwestowaliśmy bo mamy okienka Iglo 5 z pakietem 3 szybowym z ciepłą ramką. Dużo ludzi jednak robi taki błąd że kupuje ciepłe okna a okna pałaciowe ma w standardzie zwykłę veluxy czy fakro przez które ucieka dużo dużo wiecej ciepła. I nic wtedy nie pomaga super wełna, rekuperator i hiper okna na dole. Tu też poszliśmy w pakiet 3 szybowy z veluxa i dodatkowy kołnierz ocieplający. Polecam to dla wszystkich. Pozdrawiam
odpowiedz
madic27  
Data dodania: 2013-11-27 13:18:46
no i takie komenty czyta sie z wielka checią!pozdrawiam...
odpowiedz
Odpowiedź do naszeamaretto
Data dodania: 2012-05-07 21:10:13
rzeczywiście sajgon ale....wszystko z biegiem czasu się wyklaruje ale cieszy że coraz więcej ludzi decyduje się na pompę ciepła dokładając do tego reku można niskim kosztem ogrzewać domek a koszty takiej inwestycji naprawdę nie są już takie szalone jak kilka lat temu Pozdrawiam
odpowiedz
domeos  
Data dodania: 2012-05-09 14:03:41
AMARETTO
Dobre rady z przyjemnością się czyta! :))
odpowiedz

Aktualności

Blog:  naszeamaretto
Data dodania: 2012-04-29
wyślij wiadomość

Mamy już skrzynkę rozdzielczą prądu w wiatrołapie, ale niestety jak na razie nie ma co w niej płynąćfrown

blog budowlany - mojabudowa.pl

a puszki są już osadzone

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

Ponad to dzisiaj na działkę panowie przywieźli wiertnicę do odwiertów do pompy ciepła. Mają zacząć działać od czwartkusmiley

Jeszcze jutro do pracy i długi weekend laugh Tym, którzy już go rozpoczęli bardzo zazdrościmy....ach.

Pozdrawiamy!

5Komentarze
Data dodania: 2012-04-29 22:05:48
czyli się cos dzieje :) powodzonka
odpowiedz
domeos  
Data dodania: 2012-04-30 08:48:29
Dziękuję bardzo Madziu za link jestem przed budową i już kiedy zacznę wszystko chcę mieć zapięte na ostatni guzik hahaha stąd moja prośba.Pozdrawiam serdecznie :)))
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-30 10:19:03
schludnie zrobiona elektryka. choć puszek na tym etapie bym nie gipsował tylko na etapie położenia prowadnic na tynki tak aby się licowały
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-30 21:23:02
re: maopalek
wszystko jest ustalone z tynkarzem i szczerze mam nadzieję, że będzie się licować. Ale wielkie dzięki za uwagę. Pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-30 21:26:42
re; domeos
nie ma problemu, mam nadzieję, że się namiar przyda. Widzisz my też chcieliśmy mieć wszystko na tip top. Z pompą ciepłą trochę zwlekaliśmy, bo nie wiedzieliśmy czy starczy funduszy. teraz namyśliliśmy się na biologiczną oczyszczalnię ścieków zamiast szamba i okazuje się, że też zarówno dużo zachodu z tym jak funduszy na to pójdzie, ale zobaczymy co da się w tym kierunku zrobić. Ale jedno jest pewne im więcej teraz "dopniesz" tym spokojniejsza będziesz później :) Pozdrawiam również:)
odpowiedz

kabelki i znowu schody

Blog:  naszeamaretto
Data dodania: 2012-04-27
wyślij wiadomość

Elektrycy działają w naszym domku, więc elektryka już prawie cała położona. Dziaiaj zapewne osadzają puszki i montują skrzynkę...tak miało prynajmniej być smiley

Poniżej zdjęcia okablowanego domku:

  • Kable w wiatrołapie czekają na skrzynkęblog budowlany - mojabudowa.pl
  • salon i ściana telewizyjna

blog budowlany - mojabudowa.pl

  • widok z małej łazienki na salon

blog budowlany - mojabudowa.pl

  • kawałeczek kuchni

blog budowlany - mojabudowa.pl

Wszystko tak samo wygląda, tylko kable i puszki, ale na nas robi to wrażeniesmiley

 

Temat kolejny to schody.

Zdecydowaliśmy się już na wykonawcę. Mają być dębowe, ażurowe i ze spocznikiem. Ale ale , żeby nie było tak łatwo, wykonawca sprzedał nam fajny pomysł na nietypowe schody, gdyż pierwszy bieg miałby być pełny i ze schowkiem pod spodem, a górny być w dalszym ciągu ażurowy. No i nie mam zielonegop pojęcia co teraz robić!!!!!!!!!blushbo pomysł dosyć innowacyjny, dziwny, ale kusi mnie ta inność i możliwość posiadania kolejnego schowka....ech....

Znalazłam w necie kilka przykładów takich ciekawych schowków, bo schodów, które nam zaproponował nie.

A oto propozycje schowków:

blog budowlany - mojabudowa.pl

lub cosik takiego:

blog budowlany - mojabudowa.pl

No i właśnie mamy dylemat. To, że nigdzie nie znalazłam takich zchodów wcale nie oznacza, że my nie możemy takich mieć. Przecież nie musimy mieć sztampowego domku co nie?

6Komentarze
galki  
Data dodania: 2012-04-27 17:45:26
aa świetne to schody :) ja bym brała bez zastanowienia ( wystarczy, że mój mąż by myślał nad nimi parę dni ;]) rewelacyjny pomysł, a przy tym jakże pożyteczny :D
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-27 17:47:03
takie schowki są świetne i ja jestem zaaaa ;)
odpowiedz
julka4  
Data dodania: 2012-04-27 18:58:46
Również widziałem te schowki, świetnie zagospodarowane miejsce pod schodami xD
odpowiedz
domeos  
Data dodania: 2012-04-27 20:44:15
Schowków nigdy dosyć ja tam na pewno wykorzystam schowek pod schodami który po zmianach projektu wyjdzie w łazience.Papier toaletowy se tam będę trzymać a co!I ja jestem zaaaa:)))
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-27 21:15:41
Schowki pod schodami są rewelacyjne!!:) Ja bym się nie zastanawiała w ogóle:) U nas nie ma za bardzo miejsca na coś takiego bo większa część jest wykorzystana na spiżarke ale kawałeczek który nie jest chciałam przeznaczyć na malusieńka piwniczkę na wina hehe na taki jeden stojaczek chociaz:D
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-29 22:00:26
pewnie- wrazenie robi :) ja sie nawet rurkami hydraulicznymi podniecam ;p a u nas kabelki narazie swobodnie dyndaja bo narazie mamy za soba 1 dzien robót
odpowiedz

...sąsiedzi

Blog:  naszeamaretto
Data dodania: 2012-04-24
wyślij wiadomość

tak jak się obawiałam, nici z pożyczenia prądu od sąsiadów. Jedni kabel od trójfazy zakopany gdzieś pomiędzy garażem a domem (ale pan był miły i chciał pomóc), a drugi...

- bo daleko

- (my) to nie problem, możemy spróbować,

- bo taryfę ma, którą na pewno mu przekroczymy.

Gadał tak jakbyśmy za darmo ten prąd od niego chcieli!!! Żałosne!!!

Powiem tylko jedno: Przykro, że tak szybko ludzie zapominają, że jeszcze rok, dwa, trzy lata temu sami się budowali na kablu od sąsiada sad

Ale nic, my sobie poradzimy bez ich prądu!

10Komentarze
Data dodania: 2012-04-24 22:35:21
No kurcze szkoda,że nie udało się Wam załatwić prądu.My jak na razie dogadaliśmy się z sąsiadami i prąd pożyczamy od nich.Wierzę,że i tak dacie sobie radę:)
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-24 22:53:11
No niestety sasiada poznaje sie w biedzie :( ale głowa do gory... u mnie tez nie wesoło, z pawej strony mamy za sasiadke taka staruszke chyba nieszkodliwa, ale z lewej strony niby zyczliwi... wybudowali sobie kanadyjczyka. My im wszystkie zgody podpisalismy na media, a teraz problem jak u was z woda i pradem, pani sasiadka "nie chce byc stratna" ... wode bedzie nam dowoził w zbiorniku sasiad z drugiej strony drogi, a prad w ostatecznosci z agregatu... coz trzeba sobie radzic :)
odpowiedz
domeos  
Data dodania: 2012-04-25 08:49:05
Nie przejmuj się nimi:) ale pamiętaj całe życie będziecie sąsiadami więc dobrze radzę bądź tylko miła bo nie musisz się z nim spoufalać i na kawkę zapraszać! A jak z uśmiechem powiesz dzień dobry czapka z głowy Ci nie spadnie a kłócić się z sąsiadami to masakra!!!Pozdrawiam i powodzenia życzę:))
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-25 09:25:25
Dziękujemy za życzliwe wpisy i słowa otuchy. poludniowaiskierka: widzę, ze to raczej żadny ewenement nie jest, ale najważniejsze, to nie poddawać się.domeos: dokładnie tak jak mówisz, z uśmiechem na twarzy podziękowaliśmy i się grzecznie pożegnaliśmy, nie jesteśmy z tych, którzy od początku chcą kręcić awanturę, tym bardziej, że człowiek buduje dom, by w nim odpoczywać, a nie walczyć z sąsiadami zza miedzy:) Pozdrawiam!
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-25 10:49:16
My prad mamy z agregatu. Studnie wykopalismy wiec z woda nie mamy problemu.Wam zycze cierpliwosci i powodzenia a sasiada olac:)
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-25 13:07:02
re: budujemyamaretto
Widzisz my też mamy agregat, ale do tynków już jest za słaby, a wynajęcie takiego mega mocnego to kasa rzędu 60 zł na dobę (po znajomości), normalnie to 100,120!!!
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-25 19:40:38
O rany!!! Widzę, że na "dzień dobry" poznaliście 'życzliwość' sąsiadów a szkoda:-( Głowa do góry.W każdej sytuacji trzeba szukać plusów. Lepiej jeśli od razu dali wam do zrozumienia, że nie są zbyt chętni do pomocy niż gdyby (niby) chętnie się zgodzili a później przy każdej okazji wypominali "że to za ich prąd wybudowaliście dom" bądź "za ich wodę" bo niestety i tak ciężkie przypadki się zdarzają :-/ My na szczęście nie mieliśmy z sąsiadami problemów-Pani z lewej użycza nam prądu a sąsiedzi z prawej wodę.Oczywiście założyliśmy liczniki aby odpowiednio się rozliczyć.Pozdrawiam i życzę powodzenia.
odpowiedz
tusiak  
Data dodania: 2012-04-25 22:23:18
Szkoda, że tacy mało pomocni sąsiedzi Wam się trafili. Z doświadczenia wiem, że dobrzy sąsiedzi to skarb. Ale przynajmniej wiecie, na czym stoicie... Popieram,że trzeba być uprzejmym, ale w takim przypadku bez spoufalania.
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-28 05:44:20
Głowa do góry, jakoś dacie radę. Będziecie musieli zainwestować w agregat. Muszę przyznać, że sąsiedzi trafili się Wam kiepscy. My korzystamy z prądu sąsiada już trzeci rok. Do tej pory nie było żadnych zgrzytów. Mamy swój podlicznik i rozliczamy się po zakończeniu roku.
odpowiedz
Data dodania: 2012-05-30 19:24:33
Oj dopiero przeczytałam, to o sąsiadach, to przykre, że nie chcieli pomóc ... Gdyby nie to, że miałam prąd z drugiego domku to też czekałabym długo. Ale do tynków to musiałam czekać, aż mi podłączą. A to się przedłużało ze względu na formalności..
odpowiedz
naszeamaretto
ranga - mojabudowa.pl mistrz
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 225088
Komentarzy: 766
Obserwują: 108
On-line: 9
Wpisów: 122 Galeria zdjęć: 420
Projekt AMARETTO
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Warmia
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2017 luty
2015 kwiecień
2014 sierpień
2014 styczeń
2013 listopad
2013 lipiec
2013 czerwiec
2013 kwiecień
2013 marzec
2013 luty
2013 styczeń
2012 grudzień
2012 listopad
2012 październik
2012 wrzesień
2012 sierpień
2012 lipiec
2012 czerwiec
2012 maj
2012 kwiecień
2012 marzec
2012 luty
2012 styczeń
2011 grudzień
2011 listopad
2011 październik
2011 wrzesień
2011 sierpień

OBECNIE NA BLOGU
2 niezalogowanych użytkowników
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 67458
Liczba wpisów: 222895
Liczba komentarzy: 903280
Liczba zdjęć: 681668
Liczba osób online: 290
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz
extrakominki.pl wkłady kominkowe, piece, akcesoria